hoppas..

jag hoppas verkligen denna dagen blir bättre än vad gårdagen var.
hade en riktig bajsdag igår. jobbiga ungar på VFUn, vi hade vikarie och då passar de ju på. var helt slut efter dagen, o sen till råga på allt så skulle jag träffa hon jag är kontakperson åt kl 4. Så jag stressade till stan efter VFUn, för att hinna till kl 4, då har hon glömt bort det o kommer inte förrän kvart i 5. SUCK. När jag kom hem och var hur hungrig som helst så orkade vi inte laga mat, utan var sugna på julvört och gröt, o då tog smöret slut.. så då var jag tvungen o ge mig av igen. dubbelsuck. Men till slut så kunde jag sätta mig i soffan o slappna av.
För att göra dagen bättre så åkte Daniel hem från jobbet för att han va sjuk, så de var ju inte heller så kul eftersom vi ska till Skövde i helgen. Men, får hoppas han piggnar till under dagen.

Idag tar jag nya tag o hoppas på en bra dag näst sista dagen på VFUn.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sista dagen imorgon på vfu, ska faktiskt bli lite skönt :) Tror det ofta är så när elverna har vikare, de verkar inte ha någon respekt alls ju, hmm... Ska bli kul nästan vecka, då ses vi :):)

2009-11-19 @ 18:05:20
Postat av: Jennie

Sista dagen imorgon på vfu, ska faktiskt bli lite skönt :) Tror det ofta är så när elverna har vikare, de verkar inte ha någon respekt alls ju, hmm... Ska bli kul nästan vecka, då ses vi :):)

2009-11-19 @ 18:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0