Halloween

Fridas och Elins födelsedagsfest blev hur lyckad som helst!
Det blev mycket skratt under de roliga lekarna de ordnat, under snapsvisorna och den goda smörgåstårtan.
Utgång blev på Bogrens, där jag inte varit på år o dar. Där spelade iallafall Rydell&Quick, som vi tycker väldigt mycket om. Det var som på den gamla goda tiden när vi sprang på Olstorp ;)

hemresan var superrolig, blev nämligen hämtade av min kära kusin Håkan. Saknat han otroligt mycket!
Igår mådde jag som jag förtjänade, igen. Men nu har ju min nyktra månad börjat. Skönt!
Synd att bettan vill ha med mig på fest på lördag! :P

Myste med Simon hela dagen igår, han är så söt o go.
Bilder från helgen kommer ikväll, nu ska jag iväg på VFU.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Såg lite bilder på FB, snygging :D

Kul att ni hade roligt, nu är det en månad tills nästa gång ;)



Du, jag och Jennie MÅSTE åka till Borås Djurpark nästa sommar! Läste nånstans att de planerar att ha tigerungar då!!!!

2009-11-02 @ 18:45:13
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0