Fredagsmys =)

Igår kväll var jag på fredagsmys uppe hos Jennie, där även Malin, Sanna och Frida höll hus. Jennie hade ordnat en massa smask att smaska på, mycket gott. Det blev tittande på Idol och Jennies hemmagjorda video. Haha! =)
En mycket mysig kväll iaf!
Vid 2 tiden ringde Daniel, full som en ättika o frågade om jag kunde hämta honom.. Och eftersom jag hade erbjudit mig tidigare på kvällen, så var det bara att kliva upp o åka in till stan, snäll som jag är. Tog ett tag innan jag fick tyst på honom, men till slut så låtsades jag sova, o de gick han på :P Haha!

Idag blir det iaf Ikea, om jag får upp plutten ur sängen vill säga. Han är nog rätt så bakis idag. Men vi ska iaf inhandla en bokhylla, lite ljus och möjligtsvis en duk.. Kanske blir nåt annat med?
Man vet aldrig när man åker till Ikea. ;)
Hörs!
Puss!



Kommentarer
Postat av: Malin

Gjorde du några fynd, älskling? :)

2009-11-28 @ 18:55:15
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0