Finally

Idag ska jag äntligen få träffa lillasysters nye kille, det ska bli spännande. Haha.
Han är ganska modig som följer med till Ulle idag. Får träffa halva släkten med en gång. Men värst är nog vi storasystrar, jag, Ulle och Katrin kan vara lite farliga :P Haha! Stackarn kommer nog att bli utfrågad iaf :P

Tyckte det var helt OKEJ att Rabih åkte ut igår, så länge Tove, Erik och Eddie är kvar så är jag nöjd. Jävlar vad bra Erik var! Nästan den enda som faktiskt valt en av världens bästa låtar oxå, tyckte de andra var sådär faktiskt.
Ikväll blir det att umgås med världens bästa vän, Anna. Blir nog fika på pims eller liknande.

Ha en superbra lördag!
'Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, tack älskling! Jag gör mitt bästa för att bli som Bree ;)



Åh, vad mysigt. Då förstår jag verligen att du har annat för dig på tisdag, tänk att ni varit tillsammans så länge, gud vad roligt :D



Ja absolut en annan dag i veckan jag kan alla dagar efter tisdag, när passar det dig? :)



Puss<3

2009-11-08 @ 20:05:33
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nemne har hon skaffat kille?! Va roligt=)

2009-11-14 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0