10 låtar - tio tillfällen

eftersom jag inte har något liv denna kväll, och ändå njuter av det. Så kommer här en töntig lista för den som vill :)
antar att någon kommer att efterapa :p haha!


Jason Mraz - I´m yours  --- Min och Daniels låt

I kissed a Girl - Katy Perry  --- Nollningen

Jesus of Suburbia - Greenday --- Poolparty med mina killkompisar

Rap das Armas - Cidinho & Doca --- Cypern 09

Beat it - MJ  --- Danskväll med Daniels Syster

Hon älskar snabbt - Snowstorm --- Otaliga kvällar på Olstorp med Malin

Let your body decide - The Ark --- Törebodafestivalen för läääänge sen

Call on me --- Krikelin med Elin och Frida

På egna ben - Carola --- Otaliga danser med Emelie och Anna

Trubaduren - Magnus Uggla --- Torsö med Erika, Siggo och Harry


o en bonus:

Jobb - Afasi & Filthy --- Sjukhus cypern med Jennie (...eller är veterinär...)


haha.. ja tänk vad musik kan roa, och vad mycket minnen det finns i en låt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu vet jag precis vad jag ska göra imorgon :D

2009-11-29 @ 00:17:17
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

HahA! På egna ben, på egen hand du skall få se att jag kan ro i land=) Grym! Men billy och jag?Karro och anna?=) Längtar tills jul då hoppas jag vi ses=) Pölsss

2009-11-29 @ 14:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0