var det lagom?

-var den lagom?
-mmm
-den var inte för stark då?
-jag brukar alltid göra för stark, jag brukar ha såhära.. Jessica blir jättearg, jag har såhär 2 gram mjölk och femtusen kilo oboy, och då blir det alltid nästan svart, då brukar jag såhär hälla i mer mjölk, men då räcker inte glaset till - så då måste jag hälla över i ett annat glas, i ett större glas eller i ett till glas om det inte finns nåt större glas.. Det blir rätt mycket oboy då, men det gör ingenting...


kolla in det här och få flashbacks:
sveriges bästa film nånsin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha:P jag är ju från fucking Åmål;)

2009-05-26 @ 19:23:04
Postat av: Hanna N.

namnet försvann på förra kommentaren..:P

2009-05-26 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0