välkommen tillbaka till livet, Karolin!

igår var en hemsk dag, å nu har jag lovat mig själv att aldrig mer dricka rävpiss-vinet igen! Sov till 14.30 igår, gick upp, åt korv med bröd, somnade i soffan (?) , såg film, åkte ut till skåre och sen hem till min kära Malin för o hämta mina grejer som jag lyckades glömma i lördags såklart!

Men campusfesten iallafall.. Sjukt roligt! Men suddigt..
Detta hände iallafall:

*Vi träffade Myran
*Vi posade på en soptunna
*Vi drack väldigt mycket vin
*Vi dansade på stenar
*Satt o snacka med nån snubbe som blev agad när han var liten.. (seriös kille)
*vimlade runt en massa
*försökte klättra in i en container
*jag somnade på torget o missade bussen... (?)

Var en rolig kväll iaf och jag ser redan fram emot nästa gång!

Igår kväll blev det ostbågar, melon, päronsoda, chips, ost och kex och chokladkex, kortspel med Daniel, svärmor och Karin..mysigt.

Idag har jag o Daniel varit superduktiga, vi har storstädat, storhandlat, lagat cykeln, lagat mat och börjat montera ihop grillen.. Nu har han åkt till jobbet, o jag ska baka en tigerkaka.. Mumma! (som anna skulle sagt)
Har varit ute på långpromenad oxå, så nu är jag snart värd att sätta mig i soffan o slöa en stund ;)

Imorgon är det back to school, men bara 4 dagar kvar i skolan, sen sommarlov.. Fast jag hoppas ju på jobb.

Torsdag blir det Skövde och hem till min syster och sötaste Alva, saknar henne otroligt mycket..

Puss puss
Bilder från Campusfesten:






Världens bästa bild!!




Malin & Frida


 
Jag och världens Bästa Malin



Robin, Lumpan(?), Myran och Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0