Stress, stress, stress...

Jävlar vilken stressig och jobbig förmiddag, men nu börjar det äntligen ordna upp sig. Hade inte varit kul o behöva cykla till Örsholmen i SPÖREGN... Så nu får jag skjuts istället.. Tur att man har snälla svärföräldrar ibland..
Ska iaf iväg på en till intervju nu för Framtiden, på färskvarucentralen.. Så får se vad de tycker om mig, men jag har en bra magkänsla inför det här.. Hoppas hoppas.. Håll tummarna åt mig mina vänner?

I eftermiddag bär det iväg till M-stad o syster-yster, ska sova där inatt o imårrn blir det hem till mamma o pappa, kalas för lillasyster. Sen på lördag blir det nog hem till min andra storasyster (gravida), ska bli otroligt kul att åka hem i helgen. Roligt att Daniel är med nu oxå.. =) Ska försöka träffa Anna och hennes daniel med, men har så mycket annat o göra så får se när vi ska klämma in det.. Länge sen vi bara umgicks med min familj oxå..
Kommer ifall tillbaka till Charlestown på måndag eftermiddag o då är det tillbaka til plugget igen..

jaja..
ha en bra dag alla ;)
Puss




Saknar er tjejer..

Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar dig med, men usch vilken ful bild :S

2009-05-31 @ 18:21:11
Postat av: Anonym

Längtar till på tisdag, älskling =)

Regnar det igen blir jag vansinnig!

2009-05-31 @ 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0