pluggeria pluggera

ojojoj, jag är stolt över mig själv.. nu har jag faktiskt pluggat i nästan 2 timmar i ´sträck´ :P facebook hägrar lite för mycket bara!

Håller alla tummar i hela världen för att vädret ska bli bättre tills imårrn..

åååååå,måste duscha. jag orkar inte tvätta håret..

har diskat o vart duktig nu med! väntar på att Marina ska komma, borde komma när som helst.
Ikväll blir det lugnt tror jag, blir nog att umgås med Daniels systrar. Träffar ju inte dom så ofta, eftersom de bor så långt bort. Stockholm/Malmö.. Så blir inte varje dag direkt..
Måste in till stan och handla dricka till campusfesten med.. o kanske nåt nytt att ha på mig?

håll tummarna för mig att någon ska ringa från jobbintervjuerna jag var på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0