grillat blev tacos!

tisdagsdejten med jennie och malin igår var fantastisk rolig!
Vi lagade tacos och åt en massa, eftersom det regnade kunde vi inte grilla.. men tacos är alltid gott ;)
sen kom jag å malin på den otroligt bra idén att nu var det nog dags att Jennie skickade in brevet till bonde Pecka! Hahaha! va länge sen ja skratta så mycket..
Jag är säker på att Pecka kommer välja Jennie, och jag o Malin kommer äntligen göra entré på kändisfesterna :P

Idag är en rolig dag (NOT). ska tvätta, diska, plugga, packa och fixa en massa..

Fortsättning på min arbetsintervju förra veckan imårrn, de ringde från framtiden förut och ville att jag skulle komma till färskvarucentralen där jobbet är imårrn och prata med dem där.. Dags o göra ett bra intryck Karolin!

Förresten, jag har världens gulligaste pojkvän. Igår kom han hem med rosa superfina rosor till mig. Jag blev superglad!!




Älskar dig Daniel!










Kommentarer
Postat av: Malin

Vi är så underbart bäst! =D

2009-05-27 @ 14:55:43
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är vi verkligen ;)

2009-05-27 @ 15:07:35
Postat av: Hanna N.

Ringde de från framtiden?!;)kan du inte be att de ringer upp mig oxå! vill veta om ja kommer vinna på lotto och bli rik eller nåt:P haha..;)

2009-05-27 @ 15:34:24
Postat av: karolin

haha, Du är rolig du Hanna :P

2009-05-27 @ 15:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0