Fredag!

Ny dag, nya möjligheter (eller?) Vaknade nyss iaf, öppnade skafferiet å märkte att vi inte hade nåt bröd hemma.. Fan då! Gröt idag istället.. o muffins ;) ganska gott ändå..

Igår var det meningen att jag skulle plugga heeeela dagen lång.. som jag tänkt hela veckbli en liten an.. blev dock drygt 1 ½ timme, sen åkte jag upp till campus för Teaparty hos Julia, men Malin(bree) hade inte fixat muffins som jag gjort :P men arracksbullarna var ruskigt goda! Så blev en massa fika, engelskpratande med tyskarna och en massa thé! Mysigt!
Sen hem, dax o byta däck på cykeln.. Daniel kämpade hur länge som helst, men så tog jag över, o tänk vad lite kvinnlig touch kan göra.. Satan vad sur han blev när jag lyckades!

Åkte sen ut till skåre för och umgås med Daniels familj, då hans syster Marina kommit hem. Trevligt!
(blev inte så mycket plugga denna dag)
MEN! Idag, då jävlar ska det pluggas! Ska snart bege mig till köket för o sätta igång.. men om typ en timme kommer Marina på besök, så lär väl bli en liten paus antar jag ;)

Längtar tills imårrn!!! Hoppas regnet försvinner bara. Puss

Check out Malins blogg här

myspys
Jag o plutten min

Kommentarer
Postat av: johanna.

nämen. haru skaffat blogg!

2009-05-22 @ 10:58:13
URL: http://johannabischoff.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för länken, älskling! ;*

2009-05-23 @ 13:19:26
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0