Dags igen!

Ojojoj.. hade nästan glömt bort den här bloggen.. Är ju ett år sen jag skrev här. Kanske dags o ta upp det igen?
kan ju vara kul..

Börja med o berätta att igår kväll var supermysig, blev lilla sicilien med Malin och soltorkade tomater. Mumma! Sen iväg till Konsum o köpa cheesdoodlez och hem till Malin för desperate housewifes.. Lite småsorgligt avsnitt men :P Sjukt mätt vart jag iaf :P
Idag var det upp vid 8 för o förbereda mig för jobbintervju på Framtiden AB.. hatar intervjuer.. "vad är dina starka/svaga sidor"? tror det gick ganska bra iaf.. får se om dom hör av sej.. Ska ju nämligen på en till intervju idag, på Plantagen.. :) Spännande dag ;)

Sen upp till skolan för o hämta reserverade böcker, så jag kan fortsätta med min fantastiskt roliga litteraturstudie.. Yippie!

Nu ska jag iallafall slöa en timme innan det är dags att åka igen..

Längtar till helgen.. Grillning med daniels familj, ganska mysigt och framförallt gott med grillat.. Sen campusfesten :D då ska det förtäras alkohol i stora mängder :P

Pusso hej

Kommentarer
Postat av: Malin

Absolut dags att ta upp det igen :D



förtäring på lördag it is ;)

2009-05-21 @ 21:27:14
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0