Sommarkväll

Igår kväll var jag hos Hanna, vi fikade, pratade o var ute o cyklade i två timmar. Hur länge sen var det inte man var ute och cyklade bara för att cykla? Det var supermysigt.. :)
Såg sen en film på 3:an och vid elvatiden cyklade jag hem..

Idag har jag jobbat igen, 9-14.. lagom tid. Fick idag vara på hem o fritid istället för bygg o verktyg. Villket var lite roligare..

Ikväll ska jag nog inte göra nåt tror jag.. ska nog ladda ner ett par filmer och bara gotta mig, är så sjukt trött!
sitter å skrattar så jag gråter nu över ett minne med min barndomsbästis Emelie.. När vi skulle spela in en skräckfilm om en galen bonde som dödade barn.. så sjukt rolig (dålig) film =P

Imårrn ska jag försöka laga min cykel, o på kvällen blir det att umgås med Malin =)

Piuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0