SOMMAR!

Gud vad det är underbart med sommar, de senaste dagarna har varit helt fantastiska! Jag önskar det vore sommar året runt. =) Igår jobbade jag min första dag på biltema, det var helt okej.. Efter jobbet som slutade klockanm 12, helt perfekt när det var fint väder, så åkte jag hem till skåre där daniels familj byggde runt paviljongen, o jag la mig att sola. Sen åkte jag till Sofie, hjälpte henne att färga håret o vi satt ute o käk glass o jordgubbar o bara myste fram till fem tiden.. Då åkte jag, daniel, sofie och richard till älven på ett rupermysigt ställe.. med jättelång sandstrand, helt ensamma var vi. Badade o fikade fram till 8 på kvällen. Supermysigt o skoj!

I förrgår var jag o Daniel ute vid skutberget o paddlade kajak och badade i bomstad.

Jag vill aldrig att sommaren ska ta slut.

Får se vad som händer idag, just nu är det monligt, men stog på vädret att det skulle bli 25 grader o solsken efter 12 tiden..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0