sååååå trött

Igår kväll när jag skulle gå å lägga mig så var jag trött, men när jag legat i sängen i en kvart - så var jag inte trött längre. Somnade nog inte förrän efter 2, började jobba klockan 8.. Är så SEEEEG idag.. Efter jobbet har det varit lugnt, var ut till skåre för att hämta Daniels Ps3 hos Sofie och Richard, o Sofie fick se vår fina fina bil ;) Åkte sen hem för att ta en promenad (en kort) o sen blev det ett avsnitt av rederiet och sen lite pyssel med min cykel som behövdes skruvas på (tur man har en karl ibland).
Ikväll blir det soffan för mig själv, Daniel ska till Benke och spela sitt nya tvspel och jag ska se på rederiet o sova tidigt!

27 dagar kvar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0