Najjs prajjs only for you my friend!


Igår vart det jobb fram till 19.15 på kvällen, blev lite stressigt för mig som skulle till Frida på fest! Men hemma kvart över åtta var jag o öppnade första cidern.. gjorde iordning mej på en timme o sen drog jag till Frida för lite party. =)
Blev en mysig och rolig kväll, som avslutades på Harrys.. Säger bara en sak, vinkärringar o turkar var det gott om ;) men vi hade kul ändå.. Med lennartdrink, dansande, låtsades vara VIP och aggressiva Josefin som var supergullig ändå =)

efter massa dans gick jag o ´Malin till BK och beställde varsin Nice Price - precis som på nollningen. Mycket gott!

Mötte upp Daniel o Johan o så tog vi bussen hem.. Spelade spel och drack öl till halv 4, men vi var så JÄVLA trötta så sen blev det sängen.. sov till 2 idag, sjukt.

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0