har man bestämt sig, så har man..

Efter jobbet idag så hade jag o Malin bestämt oss för att åka till kronoparkens bad och bada lite.. eftersom vädret skulle bli fint.. Men grejjen var att vädret var ju inte direkt super.. :P Men det var varmt nog ändå tyckte vi, även om det var varmare i vattnet.. Så blev inte så mycket solande! men vi badade med alla (störda) barn som var där o vi höjde nog medelåldern ett par snäpp.. Men det var iaf en mysig dag!
När jag kom hem så såg jag på film med Daniel och Johan, o nu har vi ätit lite vitlöksbröd ock kycklingvingar.. sjukt gott! Johan o Daniel har stuckit på bio och jag ser framemot ett par avsnitt av mitt favoritprogram just nu, nämligen Rederiet!

Sen blir det sängen tidigt, för klockan 7 imårrn bitti åker vi till GBG för att hämta våran bil som vi FÅR av Daniels föräldrar.,. helt sjukt snällt..
Det blir en SMART iaf, jättesöt bil.. Perfekt när man inte har nåt fast jobb och är student.. skitbillig att äga o köra. PERFEKT!
Ser framemot en dag i mitt älskade Göteborg med, ska nog hälsa på min älskade henrica, emil och maja och ta en tur till mitt gamla jobb - café bräket i slottskogen.. Jag längtar! Lär bli en superhelg oxå, med utgång med mina favoriter på lördag!

puss






Gud vad jag saknar Henrica..





Händiga Henning, Kaxiga Karl och Bettan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0