Bio ikväll!

Ikväll blir det bio med Daniel, Sofie och Richard. Dom har övertalat mej att se Transformers 2.. Som gengäld får Daniel diska o jag bestämma maten idag ;)
Nej, men det blir säkert mysigt ändå, fast jag hade velat se the proposal eller snuten i varuhuset :P

helgen har varit mycket lugn annars, i fredags hade jag o daniel myskväll, såg på film och åt en massa godis. Igår lördag, var vi hundvakter hela dagen.. Badade i poolen dom köpt och badade lite i älven. På kvällen åkte vi med Daniels föräldrar i deras nya BMW x5a till Sunne på en liten utflykt. Åt glass, åkte till deras gamla hus o checkade läget..

Idag har det varit lugnt, sov till 12 och låg i sängen till 1..nu har jag precis varit o handlat o om 2 timmar ska vi på bio.

Imårrn och tisdag blir det jobb på förmiddagen o på kvällen imårrn hoppas jag åka på allsång i M-skogen.. Nån som vill med? Malin? ;)

Imorgon kommer även Malin hem =D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0