Återträff, cruising och träffa släkten.

Åh, vilken bra helg det var hemma i Skövde. I fredags åkte jag hem till mamma o pappa, sen åkte jag till Tidan för återträff med gamla ridgänget som sagt. Hur KUL som helst! Saknade många där, tex Elin o Sara - var ju bara halva dreamteam som kom. Jennys bäbis var supersöt och alla var som vanligt - helt underbara! Nu har vi bestämt oss för att ses oftare, och det ser jag framemot. =)

På lördagen blev det en sväng till farfar, som hade fått supersöta kattungar.. Åh vad jag ville ha med en hem. Men går ju inte pga av min förbaskade allergi + att jag inte vill ha en katt i lägenhet.
Efter farfar så tog jag o lillasyster en promenad med våran vovve Shakira, tom solen sken. Sen blev det middag med mamma o pappa o sen dags att göra sig iordning inför en helgalen kväll med Elin, Frida och Anna.
Vi lagade tacopaj och åt annas goda blåbärspaj med marsan sås.. Drack en del öl och jäger, och blev fulla! =)
Spelade spel och pratade snusk och en massa skvaller och skrattade otroligt mycket åt Anna ;) Ni vet vad jag menar!

Vid elvatiden hoppade vi in i FRidas bil för att ta oss till falköping och cruising (precis som förr i tiden), hade skitkul på cruisingen. Ett axplock av vad som hände:

* Vi blev jagade av en kille som visade snoppen
* Crille stukade foten och fick åka ambulans
* Vi snodde "cruising" skyltar
* Vi försökte övertala en raggare att om han fortsätter ha en tröja som det står "öl, jänkare och fitta" på så kommer han aldrig få fitta (haha)
* Vi träffade Håkan, Lundin och Ambjörn. Blev så glad av att träffa Lundin att det var nära tårarna kom. Kramades så det gjorde ont.
*Frågade korvgubbarna om dom fortfarande sålde korv, det gjorde dom inte, då frågade jag om dom inte sålda några levande korvar :P
* Träffade min fulla lillasyster och åkte sen hem tillsammans med Fridas lillebror..

Var så OTROLIGT roligt och träffa Kusin-Håkan och LUndin.. Tror ingen förstår hur mycket jag saknar mina pojkar. Vi som umgicks varje dag förr, träffas aldrig nu mera.. Sorgligt. Vi hade otroligt kul på den tiden..Men allting förändras. Hoppas kunna träffas lite oftare iaf.

Efter cruisingen blev det sova hemma hos syster Katrin, slocknade direkt.
PÅ söndagen mådde jag märkligt nog bra, umgicks och pratade med min gravida syster hela dagen.. Nu är det bara 4 veckor kvar tills lillen kommer. Ska bli såååå roligt!
På kvällen åkte jag till syster Ulrika och åt mat med henne, fredrik och lilla Alva. Lekte en massa :)

Åkte sen hem i min fantastiska bil och pussades med älsklingen.

Idag har jag jobbat o snart ska jag ut i skogen med hon jag är kontakperson åt o plocka blåbär.

Puss puss




Gamla ridtjejerna, Malin, Madde, Martina och lillasyster



Promenad med lillasyster



Jag o fantastika Anna



Underbara Elin (huru4ever)



Mina fjortisar, Frida och Elin



ojdå, långt in i dimman



Fr.v. Ambjörn, Lundin, Håkan och Jag. Världens bästa killar.



Jag o världens bästa Micke



Micki hade fått en hatt :P



haha..



godnatt..



bebisen..

NU ska jag slita mig ifrån datorn.

Kommentarer
Postat av: huru

du har glömt skriva att vi kröp in i fridas bil genom bagageluckan! inget folk skrattade åt dig kan jag säga :D hahaha :D

2009-07-28 @ 18:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0