2 Juli

Gårdagen var en mysig dag, först på dagen så bara gjorde vi ingenting.. Fixade lite hemma o jag solade en del.. Sen åkte vi till Skåre, lånade bilen o åkte till skutberget för att spela frisbeegolf, det var nåt nytt. Ganska svårt, men jag kom inte så långt efter Daniel iaf. Efter detta åkte vi o hämtade Daniels kompis Johan  o åkte till färjestad o badade en stund. Sjukt skönt att bada på kvällen! SEn hem o grillade kött, som vi åt med färskpotatis, gräddfil med gräslök, sallad och bjarnesås. Mycket gott! Efter detta blev det jordgubbar med mjölk. =)

Idag blev det stan en sväng för o uträtta lite ärenden, o sen ut till skåre för att fira Daniels mamma. Hon fick ett par nya shorts av mig o daniel för dom förra var fruktansvärt fula :P Åkte o badade en sväng vid vår nya fina badplats o sen åkte vi till edsvalla för att köpa en pool på öob.

Ikväll stack jag, daniel och richard till playan en stund till för ett kvällsdopp o nu sitter jag fortfarande i skåre o väntar på pizza. :)

i helgen skulle det blivit skara sommarland med sofie och richard, men vi ställde in det pga av det väntade ostadiga vädret. Vet inte vad det blir nu riktigt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0