SPÄNNANDE

Åh, gud vad spännade DH var igår. Men
vilket hemskt slut.. Nu är det ju flera månader kvar inna vi får reda på vem som dog. Jag hoppas på Orson. Va hemskt det låter o hoppas på att nån ska dö, men hellre han är karl och Bree.
Malin grät en liten skvätt, haha. :P
Innan DH gjorde vi supergod mat, rotfruktsgratäng och revbensspjäll. Det var otroligt kladdigt, men väldigt gott. ;)

Vaknade idag 8.40 av att jag grät och var skitarg. Drömde en otroligt hemsk dröm. Kändes jätteverklig.
Men som tur var är den inte det.. Men jag ville inte somna om och drömma samma dröm. Det gjorde jag inte som tur var. Så jag sov till halv 11, skitskönt. Det var välbehövligt.

Nu vill jag bara säga att jag längtar grymt mycket till helgen. :)





Me and my girls =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag längtar också till helgen :) taggad till tusen :)

2009-12-09 @ 11:56:52
Postat av: Malin

Det är jag också! :)



Älskar bilden btw ^^ :)

2009-12-09 @ 18:18:39
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0