Recension

Var som sagt på bio igår, med Daniel, Nathalie och Andreas.
Vi såg på luftslottet som sprängdes, den tredje (o tyvärr sista) filmen i denna trilogin..
Jag tyckte att den var superbra, men ettan var bäst, tvåan näst bäst och trean sämst av de tre.
Synd att det var sista filmen, men tyvär så dog ju gubben.

Jag är uttråkad, o har inga direkta planer på vad som händer i helgen.
Idag kommer kanske syster, Fredrik och Alva förbi på en fika, beroende på om de hann, eftersom de ska vara på julbord i Sunne vid 6 tiden. Vi ska även få hjälp av svärfar att sätta upp den förbaskade bokhyllan.
Ikväll ska Daniel ha hit en kompis, och jag är inge sugen på att att vara hemma. Funderar på att åka till Josses fest, även fast jag inte hade tänkt det.
Imårrn har jag inga som helst planer, o på söndag ska vi vara barnvakt hela dagen. Vilket ska bli superkul!! =D

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0