MIN JUL

Min jul såhär långt har varit superbra.
Firade kvällen innan med mina systrar+respektive+ barn, mamma och pappa och min egen respektive.
Vi åt julgröt och lite annat smått och gott och delade lite julklappar. Tomten kom även på besök. Jimmy tyckte det var så roligt så han grät. Haha.
Jag fick:

Två små tygtomtar att hänga i granen, ögonskugga, klänning, wii sports, fotoramar, sockar, två handdukar, äggkoppar och after eight. Tror det var allt..

Perfekt! Vi har slutat med så mycket julklappar, utan drar alltid en lott med ett namn på och sen köper man till den personen. Men min lillasyster och mormor är inte med på det, och självklart inte småbarnen.
Klänningen och Wii sports fick jag av Daniel. Skitkul med Wii =)
På julafton var vi hemma hos min moster, det var en riktigt mysig julafton, vi åt en massa, såg på Kalle Anka och myste hela dagen, och ingen julklappsutdelning. Förutom med mormor, skönt. Inte det julen handlar om tycker jag.
Julaftonkväll hälsade vi på hos farfar och sen spelade jag, mickis, daniel och pappa wii hela kvällen.
Idag åkte vi hem. I snöoväder.

Ikväll ska jag roa mej med Wii hela kvällen ;)

Puss och god fortsättning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0