"Men dö då TOMTEJÄVEL"

Igår kom Jennie, Malin och Sanna hit på julmys, vi åt pepparkakor, julskum, marsmallows, knäck, daim, lussebullar, glögg o en massa annat. Till underhållning blev det "Tomten är far till alla barnen" och jag säger som Malin, Hur bra är inte den?? Efter detta spelade vi lite spel och sen åkte de hem.. En riktigt mysig och rolig kväll.. :D

Idag har har jobbat 3 timmar på biltema, efter detta va jag och Daniel på stan, han hade körlektion, under tiden passade jag på att köpa sista julklappen till Ulle och sen åt vi en otroligt god lunch på Amigo.
Nu är jag ledig resten av dagen, skönt.
Tror kanske jag ska ta en promenad i snön, mysigt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0