LUNCH

Idag var det en jätteintressant föreläsning om Asberger Syndrom på förmiddagen, tror aldrig tiden gått så fort förut.
Efter detta åkte vi in till stan för en jullunch med studiegruppen. Lunchen blev på museét, men innan vi kom dit höll vi på att frysa ihjäl! Fy fan va kallt det är nu, jag vill inte klaga för jag tycker det är mysigt. NÄR man har varma kläder på sig..
Efter detta sa vi hejdå, för nu syns vi inte på 3 veckor, några av oss kanske gör, men det blir ändå inte samma sak. :(
Jag har den BÄSTA studiegruppen! <3

Nu är jag ledig fram till den 11 januari, skönt.

I helgen blir det: Fredagsmys med Malin, skridskor med Daniel och åka hem till mamma o pappa.

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0