en lista till..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Vädret!

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov som en stock..


Vad gjorde du för 15 min sedan: Skrev julklappsrim

Det sista du sa högt: "LAAAAST CHRISTMAS" (jag sjunger för mig själv)


Det senaste någon sa till dig: Älskar dig!


Vad har du druckit idag: Vatten, saft, oboy och glögg


Vad var det senaste du åt: Russin


Vad var det senaste du köpte: En chokladask


Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun


Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och lite snöfall


Godaste glassmaken: Hmm... mango tror jag


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yepp

Sover du tungt: Beror på..


Drömmer du mardrömmar: Ibland..


Trivs du med ditt jobb: Jodå..


Favoritklädsel: Klänning


Favoritlåt just nu: Wham - Last Christmas


Vad ser du om du tittar till höger: Min ljusstake


Vad gör dig glad just nu: Att jag åker hem till familjen imårrn o börjar fira jul!

Vad ska du göra härnäst: Sova kanske?


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Bra =)


Favoritgodis: Chocolate


Kläder just nu: Mysbyxor, linne, daniels tshirt, raggsockor


Sommarplaner: Resa förhoppningsvis


Hur många kuddar sover du med: 3


Spelar du något instrument: haha, nej, och tur är nog det..


Morgon eller nattmänniska: Kväll

Vad är viktigast för dig: Min familj och mina vänner.


Är du kittlig: ganska..


Snarkar du: Nja, tror inte det?


Stjärntecken: Jungfru/Lejon


Äckligaste insekten: Spindlar


Längtar du mest efter just nu: Julafton!


(vilken tönt jag är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0