Året 2009

ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? - bra =)
Bättre än förra året?  - tror det =)
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Cypernresan
Har du flyttat under år nollnio? - nope

Har du hittat en ny låt som du älskar? - Det har jag definitivt
Isåfall vilken? hmm, Pokerface, Bad Romance, Söndermarken, Rap das Armas
Har du kysst en främling? - Näää





KÄRLEK.



Hur har din kärlek varit nollnio? - BRA!

Har du varit kär? - Jag är..

Har du sagt jag älskar dig till någon? - Japp

Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Japp

Har du haft ett hemligt förhållande? - haha, nej




SORG&HÄMD.



Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - inte vad jag vet!?

Har någon i din släkt avlidit? - Ja..

Har du slagit någon med knytnäven? - nope

Varit i slagsmål? - näpp




PERSONLIGT.



Har du gjort någonting du ångrar? - Antagligen..

Isåfall vad? - Gått ut i alldeles för höga klackar...

Har du skämt ut dig? -  JA, ramlat i Cafet på skolan..

Har du ljugit för en vän? - Inte mer än vita lögner ;)

Har du varit ute en hel natt? - Yepp =)

Har du blivit tagen av polisen?  -  Tagen och tagen, jag har hamnat i trafikkontroll

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - JA =)

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - JA =)



SKOLAN&FRITIDEN.



Vilken skola går du på? - Karlstad Universitet

har någon varit elak mot dig i skolan? - Nä?

Hatar du ngn på din skola? - Nja..

Har du gjort ngt framsteg? - Definitivt!

Haft alla rätt på ett prov? - Nope




VÄNSKAP.



Har du träffat nya vänner? - JA =)

Har du förlorat en vän? - tror inte det..

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - tror inte det..

Har du gått bakom ryggen på en vän? - hmm, nej..

Har du ljugit för en bästavän? - Verkligen inte!!

Har du haft en relation med en vän? - Nope


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0