Syskonkärlek!

I fredags kom mina syskon med sina sambos och barn (i magen och Alva), dom hade bokat campingplats på Bomstad camping över helgen.
Vi har varit där varje dag och gjort en massa kul. I fredags kväll blev det grillat och vi satt uppe till 1 på natten och bara pratade och hade det kul.. På lördagen åkte vi dit på förmiddagen och gick ner till stranden där vi var till sent på eftermiddagen.. Det var superskönt i vattnet och jättemysigt. En riktig sommardag, sen på kvällen blev det Napoli och rundvandring inne i stan.
Söndagen tillbringades í mariebergsskogen med glass på terassen och självklart kolla på alla djuren.
Efter detta åkte vi till campingen och badade sen fram till kvällen.

Orkar inte skriva så utförligt, lägger upp bilder istället.



Jimmy, Alvis, och Katrin



Haha, Jimmy gör sig snygg



Fredrik och syster Ulrika på stranden



Jag och kärleken



Sötaste ungen i världen



alva är badsugen!



Lika stark som Bamse.



Daniel och Jimmy leker tre i rad med fimpar och kottar



Härligt!



Alva lekte i M-skogen



Bara två veckor kvar!



Alva åt en blåbärsputte ;)


En supermysig helg helt enkelt, alva är så himla go och mina systrar är bäst.

Nu i veckan är jag ensam hemma, daniel är och jobbar i Sälen och kommer hem på torsdag. Saknar han redan.
Men har fullt upp denna vecka. Jobbade idag och jobbar imårrn, ska träffa hon jag är kontaktperson åt, stan med Malin, umgås med Daniel när han kommer hem, packa inför cypern (mindre än en vecka kvar), träffa Hanna om det hinns med =)

Nu blir det ett par avsnitt rederiet och en glassbåt.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vilken härlig helg du haft! Klart du måste hinna träffa lilla mig? ;D

2009-08-11 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0