Spenderarbyxorna

Idag satte min pojkvän på sig sina spenderarbyxor och vi drog till staden. Jag klagade lite över att BH:n jag hade på mig sprack i armhålan så att bygeln ploppade ut, då min kära pojkvän utbrast: Vill du ha en ny BH gumman? Självklart svarade  jag, o en kvart senare hade CHANGE butiken en BH mindre och jag en mer. Den bästa BH:n jag nånsin haft., jag rekommenderar ALLA att handla BH där, som sitter som gjutet och man får jättebra hjälp. Efter detta inhandlade sig Daniel ett par nya skor, en wabobaboll som jag får ta med till cypern, batterier till min kamera, ett nytt minneskort, aloevera gel (after sun) och en lunch på donken..

Efter detta drog vi till Ikea för att kolla in ett nytt soffbord och en ny tvbänk.. Soffbordet fanns inte inne, men det gjorde tvbänken så vi ringde till Daniels mamma som skulle frakta det åt oss, eftersom vår kära bil inte rymmer så många bord :P Vi åkte hem för att vänta in henne, och en timme senare åker vi tillbaka till IKEA, då är ALLA tvbänkar slut av den sorten.. Snacka om otur! Får bli shopping där nästa vecka.

Kvällen har spenderats ute i SKåre, med Pizza och kollande på kort från när Daniel var liten vilket resulterade i skratt som ledde till tårar. Gud vilka kläder och frisyrer!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0