Höstångest.

Idag har jag fått en släng av höstångest, därför tänkte jag trösta mig själv med att göra en lista på saker jag har att se framemot i höst.. Finns ju trots allt en hel del.

* Alla bra tvprogram börjar igen
* Jag blir moster för andra gången
* Jag får träffa alla i klassen
* Tända ljus och bara myspysa medan regnet öser ner utanför
* Tisdagkvällar med Jennie och Malin och desperate housewifes
* Gå ut o dansa på nöjesfabriken
* Åka till GBG med lillasyster och se på världens bästa Håkan
* Gå på bio
* Man behöver aldrig ha ångest för att man sitter inomhus
* Mysiga filmkvällar
* Alla kommer tillbaka och allt blir som vanligt
* Skövdes äventyrsbad öppnar
* Rederiet
* Hockeysäsongen börjar
* Köpa snygga höst och vinterskor
* Höstkläder
* Plocka blåbär och svamp
* Alva blir 3 år
* Jag o Daniel ska börja spara till en utlandsresa till nästa sommar
* Praktiken börjar igen
* Matfestivalen i Skövde


Nu mår jag faktiskt mycket bättre! Fanns ju massa positivt! Men än tar jag inte höst, först en vecka på cypern.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Efter att ha läst den listan så är det NÄSTAN så att man börjar längta till hösten :)



PUSS

2009-08-11 @ 15:08:09
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0