höst?

Fick en jobbig känsla idag när jag var på stan, gick in på skopunkten o såg att dom fyllt butiken med massa höstskor.. fick lite ångest.. snart är vi där igen, tjocka jackor, mörka kvällar, kallt.. usch! Vi har ju inte ens haft sommar än.. sommaren har aldrig gått så här fort tror jag.. tur jag har cypern kvar, o förhoppningsvis lite fint väder innan det.. tänk vad besatt man är av vädret på sommaren, på vintern kollar jag aldrig nån vädersajt..

Jaja, gick en stund på stan efter jobbet idag. Köpte solkräm till resan och en supersöt Body till Katrins ofödda barn.. längtar så mycket!
Ikväll var Hanna här en sväng, vi fikade på balkongen o tog sen en långpromenad. Mysigt.
Nu har det blitt ett par rederietavsnitt och lite snack i telefonen med Daniel som är i Sälen och jobbar, han kommer hem på torsdag igen. Vi är mycket ifrån varandra nu.. :(

nu ska jag se ett till avsnitt av världens bästa rederiet och sen sova, jobb hela dagen imårrn.

puss

Kommentarer
Postat av: Bästis

Nu skall jag skriva lite=) Jag läser ju jämt med skriver aldrig, dåligt av mig! Du längtar till cypern! Jag vill också ha något att se framemot! Men just nu är det mycket, puhhh! Du är bäst tjejen! Bättre vän är svårt att finna! Älkskar dig!

2009-08-05 @ 18:47:16
Postat av: Malin

Självklart drar vi till stranden! :D

Strand och stan nästa vecka, älskling! :D



12 dagar ;)

2009-08-05 @ 21:29:05
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0