Äntligen!

Äntligen har det varit lite fint väder, idag har det känts som om sommaren kanske hinner komma tillbaka lite innan den är slut..
dagen började iaf med att åka ut till biltema o köpa present till 3 åringen Oskar. Blev ett bar snickarbyxor, supersöta. Åkte sen till kalaset där det bjöds på grillat, kakor och tårta. Kunde även sitta ut i solen vilket var underbart! Åt så jag trodde jag skulle spricka.. gott var det =)
Vid 5 tiden åkte vi hem, o vid halv 7 kom Nathalie och Andreas. Dax för mer mat.. Blev tacopaj med sallad och tzatsiki.. Mycket gott det med, men ojoj, jag behöver nog inte äta mat på ett par dar tror jag.. Efter middagen blev det score och två serier bowling,.. Jag kom 2:a i första serien och förlorade andra serien (det var klotets fel) :P Mycket kul hade vi iaf..
Nu är vi hemma och Daniel spelar tvspel och jag laddar ner Harrypotter som vi ska se sen..

Puss puss

2 veckor kvar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0