trötter...


jag är en tröttis. man blir det när man jobbar natt på konsum. gick nyss upp. hade fått lönebeskedet. blev positivt överraskad fakstik ;) gött me pengar imårrn, eftersom jag har -50 kronor på mitt kort just nu :P bra jobbat karolin!
lovade mina jobbarkompisar o skriva nånting om konsum, haha. Dom kallar mig för "bloggaren", men de gör inget för ja e så cool ändå :P btw. kassler är inte roligare å packa än köttbullar kan jag ju bara säga! Men men, bara en natt till nu sen är det helg :) I'm lovin it!

idag blir de jävligt lugnt tror jag. ska tvätta om 10 minuter, suck.. det är inget kul alls fakstikt. men nödvändigt. + att jag får en till vuxenpoäng :P eller jag vet inte.. haha. jag är trött.

i helgen blir de storhandling, eftersom all mat i kylen är slut. sen på lördag blir de nog fest o utgång. Vore kul fakstikt! men vi får väl se.
Ser fram emot valborg för då ska jag hem till skövde o hälsa på. Blir tjejfest med flikkorna o hälsa på alla mina underbara systrar :D det är inte dumt det!

men men.. slut för idag, tack för idag som man brukade säga i skolan.

Förresten, våran silverblixt is the shit!

over and out /nufflan ;)

image5

nästa helg blir de fyllekalas med världens bästa Anna :)

Kommentarer
Postat av: stekarn

tja mufflan/bloggarn, gött me sista natten nu då,. sen blir de fylla för hela pengen, hoppas natten går fort som flickan sa när hon gick in i skogen, heheh pörr

2008-04-24 @ 15:07:28
Postat av: Elin

ska vi festa på valborg eller blir det bara tjejkväll?

2008-04-25 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0