Miiin FAVORIT ever

Min favorit ever, HÅKAN HELLSTRÖM. Min gud, min sötnos, min goding. Fan va jag älskar Håkan Hellström. Fan jag låter som jordens största fjortis. Men det är inga fjortiskänslor. Det är ÄKTA kärlek :D Hans nya skiva, UNDERBAR. Jag är helt lyrisk. Men inget, inget slår Hurricane. Underbar låt. Ja, fan va grym han är den där Håkan. Det är ren lycka, sprudlande glädje. helt sjukt att jag kan va så besatt. men han har vart min största favorit i snart 10 år. Nästan halva mitt liv. Det är sjukt det!

Hmm, idag blir de jävligt lugnt. Ska snart (jaaaa, snaaaaaaaaaaaart) ta disken. Disk-berget. Fan va ja hatar disk. Men får väl skylla mej själv när jag lagade tre uppsättningar matlådor igår å två sorters muffins. men gott me muffins va de :D tyckte speciellt Daniel. Min lilla tjockis ;)

jaja. ha're gött.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0