friday night..


tillbringades på kebab-house nere på stan. (och nej, kebabhouse i k-stad är inte ett sjabbställe som i skövde) Käka sjuukt god mat. sen lånade vi en film. Rod Hot. Riktigt rolig fakstikt. HUr fint väder som helst btw. Jag älskar det!
Annars en lugn o skön helg. Skönt faktiskt. Blir fullt upp nu några helger i rad så ska bli skönt å slöa i helgen. Kanske ha grillpremiär imårrn o antagligen köpa bil i helgen. Har hittat en fin opel vectra som det nog blir om den är bra! Ska åka o titta på den imårrn. Ska bli skojj!

Plutten har somnat i soffan, helt slut är han. Ska låta han sova där tills jag ska sova oxå, så att han är utvilad när han ska festa med grabbarna imårrn.

Men men.. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Frida

Köööp min bil

2008-04-19 @ 16:25:36
Postat av: Elin

Eller min :)

2008-04-20 @ 01:01:02
Postat av: stekarn

har du bullis eller mufflan, hehehheh ;)

2008-04-23 @ 16:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0