Julkalendern lucka nr 6 - en länk

Idag vill jag länka till en av mina finaste vänner.
Har känt henne sen ettan på gymnasiet. Hade tre fantastiska år tillsammans i skolan, och ett halvår efter studenten så bestämde vi oss för att flytta ihop. I Göteborg. Sagt och gjort. Några veckor senare satt vi där i vår mysiga 2:a på Hisingen. Åh herregud va mycket roligt vi gjorde.. Kommer aldrig någonsin glömma den tiden.

Idag är vi fortfarande lika bra vänner, även om vi inte ses så mycket - eftersom hon bor kvar i Skövde.
Men det är som man brukar säga - riktiga vänner stannar för alltid, och det spelar ingen roll hur länge det har gått emellan man har setts, det känns ändå som om tiden stått stilla.

Jag älskar dig Frida





Frida & Jag

Kommentarer
Postat av: Frida

Ååhhh va söt du är, blev alldeles tårögd.

Älskar dej också min fina vän! Puss

2010-12-06 @ 12:14:54
URL: http://friiiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0